воскресенье, 19 октября 2008 г.

daihatsu charade owner club




hehe, de eerste "werk"week zit er bijna op. Enkel nog de finale en dan een dagje vrij...



We gaan vanavond naar de nachtmarktjes. Blijkbaar is Seoul een levendige stad dag en nacht.

Gisteren zijn we er eentje gaan "pakken" in een bar vlakbij het hotel en het was hilarisch...



Op een bepaald moment gingen de lichten uit en de muziek kei luid... Begonnen ze daar een showke cocktails maken te geven. Echt niet te doen, want de "artiesten" waren blijkbaar zelf al een beetje beschonken.... Dus er lagen meer flessen op de grond dan dat er effectief de lucht in gingen... :)



De shows gingen vrij goed deze week. Enkel vandaag hebben we geen synchro moeten doen en waren het maar vijf lijnen in plaats van 6 of 7... En het is toch echt wel een mega groot verschil, amaai. Ik had nu gewoon tijd om tussendoor wat extra stoer of gek te doen on stage. :) Best wel leuk. Meestal ben ik van de ene kant naar de andere kant aan het hollen en huppelen.



Mijn afstoten zitten wel niet zo goed deze week, gelukkig heb ik enkel vandaag in de show het moeten doen, want de rest van de week was het altijd syncrho. (die ik trouwens geen enkele keer (gigantisch) verprutst heb, whiiii)

Man, was wel wat eng, want mijn afstoten op training zaten echt niet goed, ik ben een beetje mijn techniek kwijt gespeeld tijdens de break... Ik vlieg veel te fel naar achter nu, wat niet zo aangenaam is met een podium dat zeer "eindig" is... :)



Vandaag lag ik dus bijna twee keer in het publiek, gelukkig kon ik nog net elke keer een voet zetten op het kleine harde stukje, zodat het eigenljk nog wel stoer leek ook nog :)



hehe, ben blij met dagje rust, want het was toch wel een zware week, ze leek vooral heel lang moet ik zeggen. . .



Ben het hier zo al een beetje gewoon, lijkt alsof we al langer hier zijn...





Mijn eerste indrukken van Seoul,



veeeeel neonlichtjes

Mannen allemaal in kostuum

Gezichten die allemaal op elkaar lijken

Olympisch dorp

Stinkende walmen die van restaurants komen, jakkie

Veeeeeel vieze visdingen op menu' s

En van die vieze dingen NOG viezere foto s op het raam plakken om mensen te "lokken"...

Geen enkele straathond... (weet niet of dit iets te maken heeft met het vorige of niet...)

VEEEEEL namaakstarbucksen :)

Karaoke :)

Gillend publiek, oooooh en aaaaaah :)

Respectvolle mensen

Ouwbollige kledij

Onmogelijke taal om te leren

Duur

Tempelcomplexen zijn enorm mooi



...

Hoop dat jullie een prettig weekend gehad hebben, ik begin bijna aan het mijne :)

Oh, wat wou ik dat het er eentje van twee dagen was :)

Maar whiiii, volgende week hebben we al double dark, best wel bizar, want normaal is dat pas na een maand.



doeidoei



cinema 4d xl serial, daihatsu charade owner club, daihatsu charade motor, daihatsu charade manual, daihatsu charade gtxx.



Комментариев нет: